A bisle z`viel.

S         ja leck mich am Arsch, mir ham den OB - endlich.

R         na ja, die OB, es isch a Frau

S         ja stimmt, scho komisch oder.

R         die Daniele hat se daher gebracht, ob des was wird, eine Frau. Sollen wir jetzt vielleicht Oberbürgermeisterin sagen.

S         na, des tu i gar nie nicht.

R         na i au net, gwies net. A Frau.

S         aber mir ham gwonnen und des zählt.

R         ja schon, aber wenn i des selbstgefällige Grinsen der Kraft seh, wird’s mir schlecht. Überhaupt die Frauenunion, die isch mir manchmal unheimlich.

S         Ja gut, Frauen die sind jetzt net so dein Thema. Sie schwätzen halt gern.

R         genau, und des Gschwäts von der Seidl, des versteh i oft gar nicht. des isch a Reigschmeckte.

S         aber gscheid is sie schon. Die weiß schon viel, die kennt sich überall aus.

R         aha, du verstesch sie also?

S         Na des net, aber sie hört sich scho sehr korpulent an …äh konkurrent

R         kompetent

S         sag i ja. A Gscheidle halt.

R         also, mach mer s Beste draus. Solange sie tut, was wir wollen, passts ja. Wenn net, dann seh mer weiter.

S         ja, und i kann jetzt nimmer. Wo sind den die Frauen?

R         weg

S         scheiße, die hätten uns heim fahren solln.

R         Weiber bringen halt nix, wenns drauf ankommt, dann fehlen se. Deswegen hob i koine.


zurück vorwärts